Call us toll free: +1 800 789 50 12
Top notch Multipurpose WordPress Theme!

Veel gestelde vragen

Antwoorden op de meest gestelde vragen

Hoe hoog zijn de transactiekosten bij betalingen?

De transactiekosten verschillen per betaalmethode, maar zijn gelijk voor online betalingen. U kunt de transactiekosten per betaalmethode vinden op de pagina betaalmethoden en -tarieven.

Mijn online betaling is mislukt, wat nu?

Wanneer u vermoedt dat een betaling is mislukt, kijk dan of u een betalingsbevestiging heeft ontvangen in uw e-mailinbox. In deze mail kunt u vinden of uw bestelling juist is verwerkt en afgerekend. De mail wordt direct na de transactie naar u verzonden. De verwerking van de transactie verschilt per bank en kan tot maximaal 10 minuten duren. Heeft u na 10 minuten nog geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact met ons op.

Hoe veilig is online betalen via Pay Fast Forward?

Bij het verwerken van betalingen via Pay Fast Forward wordt gebruikgemaakt van beveiligde SSL-pagina’s. Verkeer over deze pagina's wordt versleuteld waardoor persoons- en betalingsgegevens gewaarborgd zijn. Uw gegevens zijn enkel door u en Pay Fast Forward zichtbaar. Wanneer u via bijvoorbeeld iDEAL uw betaling afrondt in de internetbankieromgeving van uw bank, gebeurt dit zonder tussenkomst van Pay Fast Forward.

Wat gebeurt er met mijn online betaling bij annulering van mijn bestelling?

Of u uw bestelling kunt annuleren hangt af van de aanbieder/verkoper waar u uw bestelling heeft gedaan. Indien annulering mogelijk is, of uw bestelling wordt geannuleerd door Pay Fast Forward, wordt het betaalde bedrag teruggestort op uw rekening. Dit kan maximaal 10 dagen duren. Wanneer u uw bestelling te laat annuleert, bijvoorbeeld wanneer u bij een restaurant eten heeft besteld, kunnen we het bedrag niet terugboeken. 

Wanneer u recht denkt te hebben op een terugboeking, dient u in eerste instantie contact op te nemen met de aanbieder/verkoper. Mochten u en de aanbieder/verkoper er niet uitkomen, dan kunt u contact opnemen met ons callcenter.

 

Ik heb iets besteld bij een online shop, maar zij hebben niks ontvangen

Heeft u iets online betaald en geeft de verkoper/aanbieder aan dat de transactie niet is ontvangen? Neem dan contact op met Pay Fast Forward. Wij zullen voor u nagaan of uw bestelling wel of niet is bevestigd door de verkoper/aanbieder. Houd er rekening mee dat het voltooien van een transactie tot maximaal 10 minuten kan duren.

Ik heb iets gekocht bij een online shop, maar zij hebben niet of niet naar tevredenheid geleverd, wat nu?

Pay Fast Forward is niet verantwoordelijk voor de (kwaliteit van de) levering van aanbieders/verkopers. Deze verantwoordelijkheid ligt bij hen zelf. 

We hechten er echter wel waarde aan dat aanbieders en verkopers die ons systeem gebruiken eerlijk en betrouwbaar handelen. Bij klachten over aanbieders/verkopers ontvangen we graag een mailtje met toelichting. Neem hier contact op met ons.

Ik zie Stichting Pay Fast Forward staan op mijn afschrift, wat is dit?

Pay Fast Forward handelt digitale transacties af voor webshops, apps en andere digitale aanbieders. Doordat gelden eerst bij Pay Fast Forward terechtkomen ziet u onze naam vermeld staan op uw bankafschrift.